הסדרי נגישות

מבוא

האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים, ומשתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים חשיבות רבה במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר, ולאפשר חווית גלישה טובה יותר.
אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות, ועל כן הושקעו משאבים רבים להקל את השימוש באתר עבור אנשים עם מוגבלויות, ככל האפשר, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.

כדי לממש הבטחה זו, אנו שואפים לדבוק ככל האפשר בהמלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.1 הבינלאומי.

כיצד עובדת ההנגשה באתר?

באתר מוצב תפריט הנגשה של חברת הנגשת אתרים – נגיש בקליק.  לחיצה על כפתור הנגישות מאפשרת את פתיחת התפריט המכיל כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.
התוכנה פועלת בדפדפנים הפופולריים: Chrome, Firefox, Safari, Opera. אחריות השימוש והיישום באתר חלה על בעלי האתר ו/או מי מטעמו לרבות התוכן המוצג באתר בכפוף למגבלות ולתנאי השימוש בתוכנה.

אפשרות הנגישות בתפריט:

  • התאמה לניווט מקלדת – מתן אפשרות לניווט ע״י מקלדת 
  • התאמת האתר לקורא מסך – התאמת האתר עבור טכנולוגיות מסייעות כגון NVDA, JAWS 
  • הגדלת פונט האתר ל־5 גדלים שונים
  • חסימת הבהובים – עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים
  • התאמת ניגודיות – שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה
  • התאמת ניגודיות – שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר
  • התאמת אתר לעיוורי צבעים
  • שינוי הפונט לקריא יותר
  • הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן
  • הגדלת התצוגה לכ־200%
  • הדגשת קישורים באתר
  • הדגשת כותרות באתר
  • הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות
  • הצהרת נגישות
  • שליחת משוב נגישות

שימוש ברכיבים ואתרי צד שלישי:

כאשר נעשה שימוש ברכיבים או אתרי אינטרנט של צד שלישי באתר כגון פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טוויטר, צ`אטים חיצוניים ואחרים שאינם בשליטתנו, ייתכן והדבר יציב אתגרים בשימוש באתר בידי אנשים בעלי מוגבלויות שאין ביכולתנו לתקן.
להלן מספר דוגמאות למדיניות הנגישות באתרי צד שלישי:

פרסום הסדרי נגישות בחברה (בהתאם לארגון, אופיו ושרותיו)

פרסום הסדרי הנגישות של הארגון. יש לעדכן אותם מעת לעת בהתאם לשינויי הנגישות שבוצעו בחברה/בעסק בפועל.

הסדרי נגישות מבנים

להלן הסדרי נגישות הקיימים בחנות אולם תצוגה:

  • קיימות חניות נכים ללא הגבלה לרכב גבוה
  • קיים רצף גישה מהחנייה, דרך הכניסה לאולם התצוגה
  • חניה ללא תשלום
  • מותרת כניסה לאולם תצוגה לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
  • ריהוט נגיש – יש גישה ישירה למשרד עם ריהוט מתאים
  • לולאת השראה (מכשיר שמע) – אין לולאות שמע

שירות לקוחות נגיש

  • מוקד טלפוני נגיש – המענה הקולי הונגש, כך שאין מוסיקת רקע.

ניתן ליצור קשר ישירות  עם מזכירת החברה בטלפון 050-7438018  בימים א' – ה' בין השעות 09:00-17:00

פניה לרכז הנגישות

אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בקושי בנושא נגישות, צוות הנגישות של החברה עומד לרשותכם במגוון ערוצים לפנייה בנושאי נגישות, נשמח לקבל מכם משוב.
פרטי רכז/ת נגישות בחברה

אמצעים נוספים ליצירת קשר

קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:

  • דואר אלקטרוני –gn.atvs@gmail.com
  • פניה באמצעות "צור קשר" באתר https://www.gn-atv.co.il/  
  • פקס –04-8387655
  • באמצעות באמצעות הדואר : מושב רמות נפתלי, ד.נ. גליל עליון, מיקוד:13830 , ת.ד- 103 

תאריך עדכון: 21.09.2023

Loading...
מעבר לסרגל הכלים